söndag 13 juni 2010

Do you feel lucky?



I fredags, lagom till morgonkaffet, skrapade jag två Trisslotter och vann på båda. Inte jättemycket pengar, men ändå  två lotter, vinst på båda! x 2 dessutom! Efter denna fantastiska inledning på dagen gick jag sedan runt resten av dagen i ett litet lyckorus och väntade på att det skulle ske ännu fler turliga saker  det var ju liksom givet, med en sådan start. Jag kan inte med säkerhet säga att jag hade mer tur den dagen  rent teoretiskt kan det ju exempelvis ha förhållit sig så att jag egentligen skulle ha blivit överkörd vid ett visst övergångsställe, om det inte hade varit min turdag  men förväntningarna på att fantastiska ting skulle ske, själva känslan av att det var min turdag, gjorde mig i alla fall lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar