torsdag 31 december 2009

Teknisk uheld

Man skulle kunna tro att jag inte bloggat på ett tag eftersom jag inte lagat någon mat, men se det har jag! Inte uppseendeväckande ofta (en gång) och inte något kulinariskt mästerverk (broccolipaj) men det var resultatet av en aktivitet som involverade flera köksredskap och fler än två ingredienser, så det räknas i alla fall.



Som synes var annars en blandad sallad det dominerande inslaget i måltiden, men eftersom det är både Nyttigt och Gott så jag ger mig själv pluspoäng för det :)

Nåväl. Malware Defense. Där har ni den egentliga anledningen till blogguppehållet. Så här ser det ut:






Akta er för det! Inte för att jag vet hur man aktar sig för det, jag vet inte hur det kom in i min dator som har både antivirusprogram och antispywareprogram, men en dag, närmare bestämt på annandag jul, bara fanns det där. Read all about it här.

Nu ska jag städa undan julpyntet och fira nyår. Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar